Servicedesk

De continuïteit van uw bedrijfsprocessen is essentieel, vaak zelfs van levensbelang. Daarom is een goed servicecontract onontbeerlijk. Procomsyst biedt u het servicecontract dat bij uw organisatie past.

Onze service-engineers hebben uitgebreide kennis van de systemen en kunnen daarom adequaat inspelen op een eventuele storing.

Wat betekent de servicedesk van Procomsyst voor u als klant?

  • Eén centrale ingang voor servicevragen
  • Snelle opvolging van uw melding door een service-engineer
  • Bereikbaarheid 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Heldere serviceafspraken

Kortom: optimale waarborg van de continuïteit van uw ICT voorzieningen! Servicedesk

Een storing, mutatie of reparatie kunt u melden via telefoonnummer 085 4018 340

Uw melding wordt geregistreerd door onze servicedesk-medewerker. Vervolgens ontvangt u per e-mail of fax een referentienummer waarmee u op elk moment kunt informeren naar de status van uw melding.

De voortgang en de acties van uw melding worden, net zoals uw configuratie, bewaard in één systeem op één centrale plaats. Deze gegevens worden dagelijks opgeslagen in een back-upsysteem.